بازدیدکنندگان محترم، ضمن عرض خیر مقدم، به استحضار می رساند آزمایشگاه تشخیص طبی بهار به منظور رفاه حال مراجعین اقدام به راه اندازی سیستم  های غیر حضوری دریافت جواب آزمایش نموده است.

در صورت تمایل می توانید با هر کدام از روش های ذیل بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه به نتایج آزمایشات خود دسترسی داشته باشید.

دریافت جواب از طریق سایت آزمایشگاه

مراجعین محترم، شما می‌توانید با در اختیار داشتن شماره پذیرش و شماره اشتراک مندرج در قبض آزمایشگاه نتایج آزمایش خود را به طور مستقیم از وب‌سایت آزمایشگاه بهار (www.zanjanbaharlab.ir) دریافت نمایید.. مراحل دریافت جواب اینترنتی :
  • ورود به وبسایت آزمایشگاه
  • انتخاب گزینه ورود به سیستم جوابدهی آنلاین
  • ورود به درگاه جوابدهی مراجعین
  • انتخاب نوع کاربری خود ( شماره پذیرش یا کد ملی) و ثبت کلمه عبور (شماره اشتراک یا موبایل)
  • با کلیک بروی آیکون “ورود” جواب آزمایش خود را رویت و دریافت نمایید.

دریافت جواب آزمایش از طریق لینک پیامک کوتاه:

پس ازتایید و آماده شدن نتایج آزمایش ، به شماره موبایل تان پیامکی تحت عنوان جناب آقای یا سرکار خانم … جواب شما آماده است به همراه کد ورود ارسال خواهد شد . پس دریافت پیامک ، روی قسمت دانلود جواب : PWS.ir/Vgxc کلیک نموده و کد ورود مربوطه را وارد نمایید.

دریافت جواب آزمایش از طریق اپلیکیشن پارسی لب

با استفاده از دوربین تلفن همراه خود، بارکد نمایش داده شده در صفحه اصلی سایت را اسکن نموده و پارسی لب را دانلود نمایید. با نصب این برنامه می توانید به جواب آزمایشات خود دسترسی داشته و نیز از شرایط لازم برای نمونه گیری تست ها اگاه شوید. بعد از ورود به اپلیکیشن پارسی لب در صورتی که قبلا عضو نبودید بایستی صفحه عضویت را کلیک کرده و پس از ثبت مشخصات کامل ، بخش ثبت تایید اطلاعات و ثبت نام را بزنید و بعد از ثبت مراحل کد احراز هویت که به شماره موبایل تان پیامک می شود را ثبت کرده و بعد از تایید وارد برنامه پارسی لب شده و نتایج آزمایشات خود را ملاحظه نمایید.

اطلاعات تماس

info@zanjanbaharlab.ir
024-33335045-6

ساعات کاری

همه روزه غیر از روزهای تعطیل
از ساعت 6:30 لغایت 20:30

موقعیت جغرافیایی

زنجان- چهارراه سعدی- کوچه قلعه- روبروي پاركينگ عمومي آريا - ساختمان بهار-آزمایشگاه تشخیص طبی بهار

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به آزمایشگاه بهار زنجام می باشد.

طراحی و اجرا : آرین نوین رایانه